Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil graag een snelkoppeling naar een website maken. Kan dat en hoe?

Ik wil graag snel naar bijv mijn bank gaan. nu log ik eerst in in mijn browser, maar wil graag een snelkoppeling op mijn bureaublad maken. Kan dat?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
12.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

het kan ook met google chrome. het is een supersnelle en veilige browser van natuurlijk google. als je dat hebt gedaan klik je op het papier vormige icoontje rechts boven in. daar krijg je een menu en kies je voor: snelkoppeling maken... vervolgens krijg je een paar opties. daarna is het een kwestie van kiezen welke optie...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja dat kan simpel...

Klik met rechts op bureaublad en kies snelkoppeling maken...
Dan vul je de gegevens in en klikt op ok

Dan ben je klaar... Simpel toch...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
engelinde
2 jaar geleden
Rechtsklik en dan snelkoppeling,,dat ging voor jaren terug nog,
heden ten dagen in 2022 gaat dat niet meer!
Of je gaat in je browser naar de juiste pagina, en sleept dan de URL uit de browser op je bureaublad. Ben je er ook.

Ler er wel op: Bij de banmk moet je inloggen om de site te gebruiken. Je moet een link maken naar de inlog pagina, en niet naar de ingelogde site.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sleep gewoon het icoontje dat voor de website staat, naar het bureaublad.

Voor goeievraag.nl doe je dit als volgt:

Sleep het icoontje dat voor de website site (in dit geval een tekstballon) naar je bureaublad en de snelkoppeling wordt gemaakt.

Je kan de snelkoppeling een naam geven, daar te rechtsklikken op de snelkoppeling en te kiezen voor "naam wijzigen".
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding