Van de Jan Modaal die weet waar hij het over heeft, zie http://tweakers.net/reviews/1363/2/tweakers-punt-net-best-buy-guide-editie-september-2009-budget-en-basissysteem.html de best buy guide van tweakers.net en dan het budget / basissysteem

De overige Jannen Modaal die kopen een PC bij de Aldi (niet duur, maar met veel onzin die je nooit nodig gaat hebben en die alleen maar kapot kan en gaat) of stappen een Vobis / Dixons / BCC / Mediamarkt binnen en worden met een kluitje in het riet gestuurt en verlaten de toko met een Dell of Packard Hell onder de arm die ongeveer 40% duurder is dan nodig en vol staat met trials en tijdelijk geldige software zodat na twee maanden als alle trial afgelopen zijn en de gebruiker gek wordt van de pop-up die beweren dat hij alles moet kopen, is hij niet meer 40 maar 65% te duur uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
CPU: DualCore 2.8Ghz
Memory: 2GB
OS: Vista (helaas)
Harddisk: 160GB
VGA-kaart: 256MB
Monitor: 19 inch TFT
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou zelf zeggen 2.2 tot 2.4 GHz, maar dit is wel een goede schatting denk ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.2 tot 2.4Ghz zie je bijna niet.