Ik heb een ipod gekocht en wil nu via limewire muziekdownloaden; ik begrijp dat ik dan naar itunes moet maar dat werkt niet. Wat nu?

Via limwire download wil ik het naar itunes brengen om het op mijn ipod te zetten; dit lukt niet. Wat te doen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kun je je vraag misschien wat verduidelijken?
Weet je niet hoe je iTunes op je computer zet?
Weet je niet hoe je bestanden van limewire in iTunes zet?
Of krijg je je iPod niet met iTunes verbonden. Misschien kan ik je helpen als ik dat weet.

Het beste antwoord

Je hebt geen iTunes nodig. Je sluit je mp3-speler aan op je PC. Er komt dan een schijfletter bij. Sleep die binnengehengelde mp3-bestanden naar die schijfletter in de verkenner. Klaar!

Toegevoegd na 4 dagen:
Ah, hier staat een handleiding. Wel in 't Engels:
http://www.aimersoft.com/tutorial/limewire-to-ipod.html#downloadlimewire
Met http://translate.google.nl zou je dat kunnen vertalen, maar dat wordt vaak een chaos...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Helaas, bij een ipod heb je toch echt itunes nodig, (hoewel er wel een paar andere (gratis) programmas zijn om je ipod te beheren.
Misschien kan je wat meer informatie geven;
Heb je itunes van de apple site gedownload? krijg je een foutmelding? wat is de extensie van het gedownloade liedje, grootte, kan je het wel afspelen....

Eventueel even een schermafdruk maken van waar het foutgaat en toevoegen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je al geprobeerd om vanuit itunes de muziek te laden?
Je kunt namelijk niet altijd gelijk slepen vanuit limewire in de itunes bibliotheek.
Om gedownloade muziek toe te voegen druk je in itunes op bestand-bestand aan bibliotheek toevoegen. Vervolgens selecteer je de map waarin vanuit limewire de muziek terecht komt (kun je in limewire simpel opzoeken door op iets van 'opties/ eigenschappen' eigenschappen te klikken bij het nummer dat je gedownload hebt. Daar staat dan de locatie van het nummer).
In iTunes selecteer je de map waar het in staat en klik je het nummer aan dat je toe wilt voegen en druk je op OK. Als het goed is voegt hij hem dan toe aan je bibliotheek (bovenste optie in het menu links), je kunt hem dan ook terugvinden bij 'onlangs toegevoegd'.

Als je meer dan 1 nummer toe wilt voegen ga je naar bestand- map aan bibliotheek toevoegen en dan selecteer je de map waar de muziek uit gedownload moet worden.

Als dat alles niet lukt kun je altijd nog proberen om vanuit de map zelf (dus de bestandsmap, niet vanuit limewire) de bestanden naar de map 'bibliotheek' te slepen, alleen naar die map, want naar de anderen werkt het niet.

Als je vraag is hoe je iTunes download, typ in google itunes in en dan de 1e link geeft gelijk de mogelijkheid om het programma te downloaden. Vervolgens krijg je na het downloaden een schem met algemene voorwaarden waarmee je akkoord moet gaan. Als je daar doorheen bent kom je in het basismenu en volg je de stappen die ik hierboven beschreven heb.

Hopelijk lukt het je! Mocht het nog niet duidelijk zijn, dan zie ik wel een reactie verschijnen.