Fullscreen video's bekijken.

Ik heb een probleempje met video's te kijken op mijn computer. Ik kan het gewoon bekijken maar als ik het fullscreen wil zien blijft het beeld hangen en het geluid gaat door. Ik gebruik IE8 en had het niet op firefox dus voor filmpjes switche ik gewoon. Maar vandaag moest ik voor firefox iets downloaden. Een versie van Flash en nu heb ik hetzelfde probleem op firefox.

Toegevoegd na 45 minuten:
Ik heb het antwoord al gevonden.
http://www.trap17.com/index.php/Online-Films-Freeze-Full-Screen-Mode_t63069.html

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

Flashfilmpjes worden grotendeels in je RAM-geheugen geladen. Als het beeld blijft hangen dan wil dat zeggen dat je te weinig geheugen hebt. Om dit te controleren zou je eens de Process Explorer moeten openen en zien hoeveel geheugen er verbruikt wordt als je zo'n filmpje bekijkt.

Oplossing is wat extra RAM-geheugen installeren. Kost tegenwoordig niet zoveel en het doet vaak wonderen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb hetzelfde probleem gehad. Nadat ik IE8 er weer afgehaald heb is het weer opgelost.