wie kan me zeggen welke webcam de beste is om te gebruiken want die van laptop is onzuiver

ik heb ingebouwde wabcam in men laptop maar deze is niet zuiver genoeg als ik van hier in islamagarita met iemand webcamchat in belgie is deze enorm onzuiver daarom zoek ik de webcam met beste kwaliteit om zo deftig te kunnen webcammen met familie en zo elkaar zuiverder te kunnen zien wie kan me helpen aub

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

De laatste logitech.Die is de meest natuurlijke op dit gebied.Je kunt het altijd proberen.Baat het niet, het schaad ook niet.Hoogstens je portemonnaie maar dat moet je voor je familie over hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Logitech QuickCam Pro for Notebooks