Datum en tijd veranderen van foto's, kan dat?

Ook ik heb de datum op mijn camera vergeten in te stellen. Hoe kan ik de aanmaakdatum van die foto's wijzigen in de eigenschappen zodat bij sorteren en automatisch rangschikken de goede datum gebruikt wordt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.5K

Het beste antwoord

Met Irfanview en waarschijnlijk alle andere grafische programma's, kan dat; zelfs en bloc
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan om te beginnen de bestands naam laten beginnen met jaar maand nummer en datum.Dus 2009 08 14 efteling.Ik selecteer de fotos ga naar bestands naam veranderen en al je geslecteerde fotos krijgen een logische volgorde.Velen laten de camera alles bestands namen geveb zoals pic 345900hg om maar wat te noemen.Het beste is doen wat ik al voorstelde.Anders krijg je fotos die door elkaar gehutseld worden , zodat je kerst fotos tussen de paas fotos krijgt

Toegevoegd na 51 seconden:
voorwaarde dat je nog wel bij benadering weet wanneer ze genomen zijn.