Als je in 'Word' onder 'extra' en dan 'Brieven en verzendlijsten' klikt kun je het juiste etiket selecteren...

Let wel op dat je de juiste etiketten in voert. Anders lukt dat zelfs niet goed...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
neem een etiket en zo'n apparaat (ca 18 cm lang doorsbnede 1 cm gevuld met inkt met een balletje vooraan wat de inkt overdracht naar het papier mogelijk maakt ook wel pen genoemd) en schrijf je adres op het etiket. Als je je adres niet weet zou ik bij de buren navragen welk adres zij hebben en hun adres corrigeren met het huisnummer van jezelf.
ik snap echt wel dat dit geen antwioord is waar je iets mee kunt maar dat kan ook niemand met je vraag, hiervoor ontbreekt teveel informatie,zoals het programma waarin je dat wil doen,het merk en type van de printer en de etiketten,en waar het probleem ligt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.seniorweb.nl/computer/artikel.aspx?id=2688
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe heb je nu je adreesen opgeslagen? In een Excel bestand of in Microsoft Outlook? Je hebt namelijk een database bestand nodig (kun je uit Outlook halen) zoals Excel. Je hebt kolommen als 'naam / adres / postcode / woonplaats'. Hieronder de gegevens van jou. Met dit Excel bestand kun je zoals Starbless aangeeft in Word de bestanden samenvoegen.