Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe weet je of iemand de functie in zijn mailbox heeft dat diegene ziet of je je mail hebt geopend?

Dus A stuurt B een mail, B opent het maar stuurt nog even niets terug. Hoe weet je dan of A weet of het mailtje is geopend?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.7K
zondag
14 jaar geleden
Ja dat vroeg ik gisteren dus ook zo ongeveer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het ging over hetzelfde onderwerp, maar het was niet dezelfde vraag.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik gebruik op dit moment MSGTAG. Werkt prima als je berichten naar één persoon stuurt. Krijg je altijd een berichtje terug dat de ontvanger het bericht heeft ontvangen, of hij het heeft geopend weet ik niet. Bij gecombineerde zendingen (meerdere e-mailadressen) laat hij het ook afweten.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik zie trouwens dat het progje aangeeft dat de ontvanger het bericht heeft geopend dus dat het antwoord op je vraag.....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dat zul je nooit aan de weet komen.
Ik heb deze functie (ontvangstbevestiging) in mijn mailprogramma bijvoorbeeld uitgezet, want ik heb daar geen zin in.
(Lees meer...)
AWM
14 jaar geleden
Dan moet A om een leesbevestiging vragen, zodat je kunt zien of de mail geopend is. En dan maar hopen, dat B de mail ook gelezen heeft ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik jou een mailtje stuur,en jij opent het mailtje,dan weet ik dat niet,kan evt een leesbevestiging meesturen maar die kun jij ook weigeren,als je hem bevestigd dan krijg ik een mailtje terug,dat jij hem gelezen hebt.
zover ik weet bestaat er geen systeem voor,als het anders is zou ik dat graag willen weten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan me herinneren dat in het verleden (ik weet niet meer wanneer) in Computer Idee een programma(tje) werd vermeld die dat mogelijk maakt. Misschien heeft een andere abonnee dit in gebruik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding