Mijn computer meldt heel vaak dat er een fout op de pagina is. Wat moet ik hiertegen doen

Steeds meer problemen. Kan geen vraagteken meer zetten achter deze vraag. Krijg het = teken hoewel dat op een heel andere toets zit. Volgens mij is die melding dat er een fout op de pagina is ook een fout van mijn computer. Kan dat en wat doe ik eraan=

14 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Wat voor antwoord je hier ook krijgt.Het zal niet lukken met een paar zinnen je van deze nare kwaal af te helpen.
je kan hooguit als gemakkelijkste weg systeem herstel uit voeren.
Zoniet dan zullen een paar diagnose progjes moeten worden geinstalleerd.Ik kan wel hele antwoorden hier met plakken en kopieren aan leveren maar das gemeen.Ik kan beter ff een linkje geven.Met hun hulp heb ik me al 5 jaar
allerlei problemen van het lijf kunnen houden zonder iemand er verder bij te hoeven halen .Je moet er echt wel even de tijd voor nemen.

http://antivirus.startpagina.nl/prikbord/4625317/voer-dit-eerst-uit-voordat-je-de-logjes-plaatst!!#msg-4625317
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Om het = teken op te lossen, moet je ctrl+shift intoetsen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zondag
14 jaar geleden
Ja geweldig! Dank je wel. Mijn ; doet het ook weer; die was een plusminusteken geworden., dat ik overigens op geen enkele toets zie staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mij is het alt-shift.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@zondag: Die toets zit onder de 'grote alt' toets... Zo ook bijvoorbeeld de: ç, ¿, ´, ¶, », «, ¬, ×, ¥, ’, ‘, ¾, ½, ¼, €, ¤, ³, ² en ¡
Heb je alle updates (bijv. Java) al geïnstalleerd? Gebruik je de nieuwste versie van je internetbrowser?

Het =-teken komt waarschijnlijk inderdaad doordat je per ongeluk de instellingen van je toetsenbord hebt veranders, door ctr-shift of alt-shift aan te slaan. De toetsencombinatie nog een keer aanslaan lost dat probleem op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zondag
14 jaar geleden
Ik heb Internet Explorer 7. Heb 8 een maand of zo geleden gedownload maar moest de invoegtoepassingen daarna installeren. Kon ik niet vinden, dus dan maar niet. Gevolg, de computer begon raar te doen. "Slim" plan van mij dan maar weer terug te gaan naar de instellingen van 7. Microsoft beweert dat er niets verdwijnt als je dat doet maar dat is dus helemaal niet waar; funkties begonnen uit te vallen. Besloot terug te gaan naar een nóg eerder moment. De ramp werd alleen maar groter. Paar keer gedaan, totaan het moment waar printer en muis geinstalleerd waren. Daardoor Internetaansluiting verloren en ook Windows Help. Vriend gebeld; had geen tijd. Bedrijf gebeld : zeiden E. 25 voorrijkostyen en E.15 per kwartier en dat was nog goedkoop volgens hun. Formatteren zou minstens 2 uur gaan duren + nog eens tijd voor alle andere dingen die teruggezet moesten worden. Nee dus. Vriend kwam na 'n paar dagen en heeft mijn , gelukkig aanwezige, backup terug gezet en me bevolen met mijn fikken overal af te blijven zonder zijn koninklijke goedkeuring. Ik durf dus niets meer te downloaden zonder zijn supervisie. Weet niet of Java geinstalleerd is maar denk het wel want ik speel spelletjes van Zylon.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het advies om 'met je fikken overal af te blijven' is op zich prima, als er dan maar wel iemand anders is (zoals die vriend) die regelmatig updates installeert, óf je PC zo heeft ingesteld dat updates automatisch worden geïnstalleerd. Ik zou de bewuste vriend vragen er nog eens naar te kijken, en direct vragen hoe het zit met updates. Overigens geloof ik best dat Java geïnstalleerd is, maar is dat de nieuwste versie, met de laatste updates? als dat soort installaties verouderd zijn, kun je sommige Java-games prima spelen, terwijl je op andere plekken foutmeldingen krijgt. Overigens zul je dan meestal een melding krijgen dat je Java-versie verouderd is, dat zal dus niet de oorzaak zijn.
Mischien kun je via instellingen in je internet optie`s het een en andere veranderen, of staat je anti-virus op (te) hoge bescherming? (dat kun je evt ook veranderen).