Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kun je schrijffouten verbeteren als je vraag eenmaal geplaatst is en later ziet dat er een fout in staat ?

naar aanleiding van opmerkingen van andere vraag stellers. Het ligt een beetje gevoelig.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
992
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ach, een keer een foutje is helegaar niet erg, hoor! We zijn allemaal mensen met fouten.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee, waardeloos he ? Ik typ altijd mijn antwoord, lees het nog eens extra door, klik op doorgaan en op het tussenschermpje lees ik het NOG eens door, en als er dan bijvoorbeeld een reactie komt of ik kom de vraag weer tegen zie ik ineens allemaal spel- en tikfouten die ik aanvankelijk dus twee, drie keer over het hoofd heb gezien. Aaaaaagh !!!!!

Nu zal er niet snel iemand over vallen want het overkomt ons allemaal wel eens. Een enkele keer zie je echter inderdaad vragen (en antwoorden ook) die zo gespeend zijn van enige interpunctie, geen leestekens (of de verkeerde) of hoofdletters bevatten, (en dat heeft helemaal NIETS met dyslexie te maken; die haal je er wel uit, en lang niet iedere zelfverklaarde dyslecticus is er één), dat ze vrijwel totaal onleesbaar zijn.

Vooral als het 's avonds gebeurt heb ik nog wel eens de neiging te denken dat mensen met een flinke borrel op (of flink slaaptekort) achter hun toetsenbord blijven hangen. Het niveau van de vragen daalt dan ook evenredig met de spelling. En ja, daar erger ik me echt dood aan. Maar niet aan normale spel-taal-en tikfouten die we allemaal (kunnen) maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kan (helaas) niet.

Toegevoegd na 46 seconden:
Tipje: je krijgt altijd nog een voorbeeldscherm te zien voor definitieve plaatsing, lees dat even goed door alvorens akkoord te geven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
* Foute tekst selecteren met linkermuisknop,
* Kopiëren (ctrl C)
* Daarna je vraag verwijderen
* Opnieuw antwoord voorbereiden door te plakken (ctrl V)
* Tekst aanpassen en op ‘Doorgaan’ klikken.
* Antwoord geven klikken

Je verwijdert dus je antwoord en geeft opnieuw antwoord met verbeterde tekst
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die heb ik ook wel eens gebruikt toen het een keer HEEL erg was ja.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is geen officiële manier, maar het werkt wel!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En hoe doe je dat met een vraag?
Want dat was de vraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vraag verwijderen en opnieuw stellen
met aangepaste tekst.
Als de vraag al gesloten is, via de contactknop de
beheerders benaderen.
Dat gaat niet. Je kan wel een toevoeging plaatsen. Daarin kun je dan bv schrijven :oeps, ik zie dat ik vout schreef, dit moet natuurlijk fout zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding