Is het logisch om een projectleider een acquisitietarget / omzettarget mee te geven? Of liggen deze targets beter bij sales?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Antwoorden (4)

als je wilt dat er gesjoemeld word met de bouwplannen wel
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
is afhankelijk van de werkomschrijving, als je mede verantwoordelijk bent voor het behalen van de omzet is dit zo gek nog niet
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
neen, want dan focust hij zich op korte termijn strategie van snel even wat omzet te maken en niet op de essentie van het project. Zo krijg je gegarandeerd later rotzooi in de backoffice en een heleboel klantenklachten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Misschien heeft het project wel als doelstelling om op korte termijn omzet binnen te halen.
Je moet iets meer achtergrond informatie geven. Projectleider van wat voor project? Is dit een project wat als doel heeft klanten binnen te halen of de omzet bij huidige klanten te vergroten? Is het een project waarbij wordt samengewerkt met klanten en het resultaat op een of andere manier in verband staat met sales? Zolang niet duidelijk is wat de relatie is tussen het project en de klanten is hier geen serieus antwoord op te geven.