Niet geïmplementeerd, wat nu?

Ik heb een filmpje gemaakt met Windows Movie maker, nu wil ik weer verder er aan gaan werken. Maar als ik het bestand nu open staat er: Niet geïmplementeerd.
Wat moet ik nu doen? Op OK klikken werkt niet. En ik snap dat ik hem ook gewoon opnieuw kan maken, maar daar heb ik geen zin in aangezien ik er al best lang aan heb gewerkt.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.1K

Het beste antwoord

Een redmiddel is de file om te zetten naar een ander formaat... avi of mpg door middel van een converter... Het zou dan best kunnen zijn dat er ergens een klein foutje zit, dat door de conversie weer rechtgetrokken wordt... En dat je dan daarna als je het weer terug converteert naar de oorspronkelijk formaat, alles opgelost is en wel weer verder kunt... Zo zou ik het doen in jouw geval...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor...
Zoek een gratis video-converter... met dat programma verander je het format van de file... En dan open je het opnieuw in movie maker... En zet je het weer terug naar het oorspronkelijke format en dan doe je het weer in movie maker... dan zou die weer kunnen werken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer dat is via de volgende link
http://media-convert.com/omzetten/
werkt erg handig online converter voor vele bestanden.
veel succes

Andere antwoorden (1)

Als je Googelt op "Movie Maker not implemented error" zie je dat heel veel mensen hier last van hebben, zonder dat je een oplossing tegenkomt.
Toch een poging van mijn kant.
Heb je een MP3 als geluid gebruikt?
Zo ja, haal die eens weg (rename de geluidsfile bijv.) en kijk dan of het project af te spelen is.
AWM
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Je The .mswmm project file bevat niet de bronbestanden die je gebruikt.
Dus kijk eerst of die bestanden wel op de goede plaats staan (met name je MP3) en zo ja, haal 'm dan juist weg. (of rename hem).
Kleine kans, maar ja...