Hoe verwijder ik, bij het doorsturen van iets, een b.v. foutgespelde naam uit een lijst van eerder geadresseerden?

Er zijn sites waarbij,als je daar iets van wilt doorsturen,en je de 1e letter van de geadresseerde intypt,meteen een lijstje tevoorschijn komt met namen van mensen die je al eerder iets doorstuurde.Daar blijven eeuwig de schrijffouten of vervallen adressen instaan.Hoe krijg je die weg?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb nu 4 antwoorden op deze vraag,en alle 4 zijn nuttig! Het liefst gaf ik 4x "beste antwoord",kan dat eigenlijk (goeie vraag!)
Dank aan alle beantwoorders!

Het beste antwoord

Je kan die hele lijst weggooien, clearen door het NK@ bestand weg te gooien.
‘C:\Documents and Settings\[gebruikersnaam]\Application Data\Microsoft\Outlook\Outlook.nk2’

Om een individueel adres weg te gooien kan je het beste even hierboven kijken.
Dat is al juist beantwoord en ik ga niet in herhalingen vallen.

Zie tevens mijn link.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lees maar "reactie" boven bij mijn vraag!

Andere antwoorden (3)

Ligt een beetje aan de site. Of deze het zelf opslaat of niet.

Je kan proberen of het helpt om je cookies te verweideren.

In je browser, tools>internet options> delete cookies.
Cookies zijn bestanden die ervoor zorgen dat internetpagina's beter functioneren: Sneller laden, opslaan van wachtwoorden etc.
Misschien zijn in de cookies van de desbetreffende site ook de contactpersonen opgeslagen, maar dan ben je niet alleen de foutgespelde kwijt, maar allemaal.

Als de contactpersonen op de site zelf opgeslagen worden, wordt het lastig. Vraag dan de moderator om hulp.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lees maar "reactie" boven bij mijn vraag!
ik neem aan dat je internet explorer gebruikt?
klik in de menubalk op extra - internet opties - tabblad "inhoud" en dan staat daar een knopje auto aanvullen en dan kan je ervoor kiezen om forumulieren te wissen. let wel op, hiermeer verwijder je ALLE formulieren, je kan er niet voor kiezen om alleen bepaalde items te verwijderen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1, het zit em dus niet in de cookies.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lees maar "reactie" boven bij mijn vraag!
Hangt ervan af hoe het geprogrammeerd is.
Soms kun je op de foute naam gaan staan (met de tab er naar toe tot de foute naam geselecteerd is) en dan op de delete-knop duwen om de foute naam/adres te verwijderen.

Toegevoegd op 28-05-2009 15:46:31
Ik bedoel eigenlijk het ''pijltje naar beneden'' i.p.v. "tab", sorry.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lees maar "reactie" boven bij mijn vraag!