Die zijn er, maar weer niet openbaar... En dat blijft zo... helaas...

Toegevoegd op 27-05-2009 10:17:38
Want Andy mag niet meer stemmen nu... let maar op... Of is dat nog wel zo Andy? Roept u maar als u durft...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Nee, iedereen moet vrij zijn in het beoordelen van antwoorden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vrij wel maar ook anoniem?
Ha, die Barts3cundo;

Zal weinig uithalen, denk ik. Ik kan me nog voorstellen dat minduimpjes verplicht van commentaar zouden kunnen worden voorzien, maar de vaste minners kunnen dan ook gewoon een fake commentaar plaatsen. Bovendien haal je dan weer een extra taak voor de moderators in huis en die hebben het hier volgens mij al druk genoeg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, iedereen mag zelf zijn mening geven. Als je antwoord echt correct is krijg je vanzelf + duimpjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is in mijn visie volstrekt duidelijk hoe het e.e.a. is geregeld m.b.t. de algemene waarden en normen die je behoort te hebben in een gezelschap en/of site als GV...

Het vermoeden bestaat al één tijd bij een groep GV'ers dat er één groepje is die ongeacht het antwoord per definitie een duimpje omlaag geeft...

Zelfs als het antwoord puur gegeven is op vak technische kennis dan nog levert dit bij bepaalde GV'ers duimpjes naar beneden op...

Ik vind het dan ook erg triest dat deze groep GV'ers moet lijden onder een groepje zieke geesten op GV...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je wel...
Misschien een idee om de anonimiteit van het geven van duimpjes eruit te halen. Nu kan iedereen die wil zieken dat anoniem doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je bedoeld dat je alleen een duimpje kan geven als daar een reactie bij zit?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja of dat er automatisch bij wordt gezet van wie het plusje of minnetje is. Dan kun je wel echt met elkaar in discussie.
De reden van een duimpje is aan te geven wat je ergens van vindt. Dus als je veel - vindt geef je veel -. Andersom net zo.

Er zij hier een aantal beroepsantwoorders. Die het presteren om op bijna elke vraag te antwoorden.
Als zo een antwoord weer eens nutteloos is geef ik gelijk een min.
Of als ik 3 keer exact hetzelfde antwoord onder elkaar zie staan. (ook geen toegevoede waarde)

Zie ik een juist antwoord dan plus ik ook. Ook als het na een juistantwoord een goede toevoeging heeft.

Maar met name een aantal van de topscoorders geeft, lijkt wel, antwoord om het antwoord. Dat die dus frequent gemint worden lijkt me duidelijk. (hier heb ik niets geduimt)