Kun je warrock op een usb stick zetten???

je weet wel dat online spel dat je moet downloaden..
ik vroeg me af kun je dat spel ook op een usb stick zetten en overal mee naartoe nemen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

De War Rock client is 547 MB, dus als je een usb stick van 1 GB gebruikt zou het makkelijk kunnen. Als het eenmaal op je usb stick staat kan je het overal naartoe meenemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik ken het spel niet, maar ik denk dat je het spel toch moet installeren. Je kan het op een usb meenemen en dan per computer installeren. Maar er zullen toch bestanden direct toegang moeten krijgen op je computer (videokaart, audio....) of het moet een flashgame zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het zou moeten kunnen