Zijn er (betaalbare) bacteriedodende reukloze doekjes voor mijn iphone, toetsenbord, muis, deurkrukken etc. te koop? Zo ja, wat is het merk?

Na schoonmaak moet het ivm de iphone streeploos opdrogen natuurlijk.

Ik bedoel echt antibactiriele doekjes

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Klinkt raar maar door de samenstelling en de enzymen in je speeksel is, behalve als je net chocola gegeten hebt, het middel bij uitstek om hem schoon te maken. Daarna goed droog wrijven over je spijkerbroek zodat het scherm ook nog eens boven de 39 graden celcius komt zodat de laatste vetresten smelten en verdwijnen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Bij de mediamarkt verkopen ze van dit soort doekjes geloof 5 euro een potje
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een zacht doekje met wat spiritus. Een theedoek werkt prima, keukenrol of tissues ook.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
zelf gebruik ik brillendoekjes van de hema, die werken perfect en drogen streeploos op.