het zonnetje is er weer en me gezicht krijgt snel een zuid Europese gezicht, maar me benen blijven zo wit als Scandinavisch ?

Ik vertik het om onder een zonnebank te zitten, of iets anders, maar wie heeft er een juiste oplossing voor mijn benen die een kleurtje willen krijgen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jij belichaamt in je eentje de multi culturele samenleving, een unicum, zou er niets aan doen ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Olijf olie... Nu telkens doen. De zon is momenteel nog niet sterk genoeg, doe je dit hoog zomer. Dan verbrand je levend. ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nelly3 + !

Het beste antwoord

het probleem wat jij hebt is dat je te weinig pigment in je benen hebt, je zou idd een zelfbruiner kunnen gebruiken, en wortels eten maar daar ben je nu niet mee gebaat..
overigens van veel wortels kan je huid een oranje achtige gloed krijgen..het beste is opbouwen in de zon, gebruik een goede beschermingsfactor en bouw het pigment op..
geen pillen slikken of andere rommel, maar lekker veel met de benen in het zonnetje...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
einde zomer zullen we zien....

Andere antwoorden (5)

Ik heb hetzelfde probleem denk ik. Alleen worden ze snel rood. Wat dan wel werkt is om snelbruiner te gebruiken. Doe ik ook wel eens, maar dat is niet echt goedkoop! Vaak rond de € 20.- voor een pakje. Kijk op deze site: http://www.gezondheidswebwinkel.nl/beauty/zonnebrandcreme/snelbruiner-creme.html Daar vind je misschien. wel iets.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel worteltjes eten. En je kunt ook wortelsap drinken. In wortels zit caroteen, een oranje kleurstof, die je huid een gebruinde gloed geeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
korte broek aan en fietsen/wandelen/skaten/zwemmen. werkt bij mij erg goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haal bij Kruidvat een simpel flesje
"bruin zonder zon".
Of bodylotion waar dat in zit.

Goed en zorgvuldig smeren, iedere dag een beetje.
Als je dat bijhoudt, dan krijgen je benen een kleurtje
en kleuren ze ook door de zon nog gewoon mee.

Dat spul is tegenwoordig best goed.
Vroeger kreeg je er een oranje vlekkerige huid van,
maar nu niet meer.

http://www.kruidvat.nl/domains/default/pages/content/S2/kruidvat-zonnebrandproducten-solait-selftan.aspx
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook van die zelfbruinende doekjes halen. Deze zijn eigenlijk voor het gezicht en de hals, maar ik gebruik ze ook voor de onderbenen die maar niet mee willen bruinen. Geeft minder snel vlekken dan zelfbruinende lotion