Ik ga thuis om de dag onder de zonnebank maar ik kleur niet zo snel Kan ik me naast de zonnebankkuur ook insmeren met zelfbruinende crème van Dove?

Dan bedoel ik niet als zonnebankcreme want die gebruik ik voor de zonnebank
Is het schadelijk om de crème te gebruiken naast het zonbebanken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De zonnebank zelf is vele malen schadelijker dan crème.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om de dag? Wil je zo graag rimpels?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik doe een kuurtje van 10 dagen en daar krijg je geen huidkanker of rimpels van... Ik smeer me goed in Eind deze maand heb ik iets waar ik lekker bruin bij wil zijn vandaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap het, sorry, had niet door dat het maar 10 keer was.
De zelfbruinende creme kun je beter een of twee dagen vantevoren gebruiken, want die werkt maar een paar dagen. (Eerst goed scrubben!)

Antwoorden (3)

Ik zou een van beide doen, anders word het mischien te erg en dan zie je er niet meer uit, geloof me. Ik spreek uit eigen ervaring
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je wel!
Het is niet schadelijk om Dove te gebruiken, de zonnebank is wel schadelijk voor je huid (maar dat weet je misschien wel). De combinatie is best mogelijk, alleen biedt de Dove geen bescherming tegen het verbranden onder de zonnebank: je moet dat andere product voor eronder dus ook blijven gebruiken.
De Dove zou ik 1x in de week gaan gebruiken, op de dag dat je niet onder de zonnebank gaat en op de dag dat je er het mooist uit wil zien. Daarna zou ik ook 2 dagen niet onder de bank gaan, puur om je huid een beetje rust te geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je wel!
Is het misschien een optie om je lampen te vervangen voor snelbruiners.