Wat heeft meer effect, onder de zonnebank of in de echte zon liggen?

Vraag spreek voor zich denk ik!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Echte zon natuurlijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je vraagt spreekt niet voor zich. Wat bedoel je met effectief? Zo snel mogelijk bruin? Zo mooi mogelijk bruin? De zon hier in Nederland? In Egypte? Zonnebank wat voor sterkte? Te veel vraagtekens!

Antwoorden (2)

Ieder mens kleurt anders dan de ander.
De ene hoeft minimaal in de zon te lopen voordat ie een kleurtje krijgt de andere moet er echt moeite voor doen.

Maar de zonnebank geeft gemiddeld een sneller resultaat dan normaal zonnen.
Dus je kan zeggen dat een zonnebank meer effect heeft

Ps: in de echte zon liggen is wel gezonder
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De zonnebank is er speciaal voor gemaakt. Je kunt hem dichter op je huid zetten en er 24u per dag onder liggen, dus de zonnebank is effectiever ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar een zonnebank kan op ten duur ook huidkanker veroorzaken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan heeft het alleen maar meer effect, en maakt het mijn antwoord nog beter ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waardeloze reactie hier taat, dat je huidkanker als beter effect ziet, daarom krijg je van mij een -1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar zie jij ergens het woord "beter" staan in de vraag?? Het is een onverbeterlijke reactie wat ik gaf en uw reactie daarop is onterecht en dus volkomen waardeloos. Slecht gelezen kathlyn!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
24 uur onder de zonnebank liggen geeft geen mooi bruin kleurtje hoor, dus je antwoord op zich was ook al onzin.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hippo, LEZEN Alstublieft!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
taat: serieuze antwoorden geven alstublieft...