eigenlijk niks...
je kan wel je littekens wat verzachten met een goede vitamine E creme.deze is erg goed..
ook aloe vera creme is goed voor de littekens..
beter is het voorkomen, dus niet meer uitknijpen je puistjes..maar laat ze met geduld uitdrogen, dan krijg je geen littekens..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Mijn broertje heeft een laserbehandeling gehad hiertegen. Dat heeft goed geholpen. Zelfs wat 'deukjes' zijn er mee verdwenen. Maar dat is uiteraard afhankelijk van je huid en de mate van acne.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Camouflage is een mogelijkheid om littekens minder opvallend te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Litekens kunnen nooit weg maar je hebt verschilende concealers daarvoor.
Voor roodheid kun je groen/blauwe concealer gebruiken
En de gewone littekens fraudation
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wou een heel verhaal gaan doen, maar opzich is alles via google te vinden door te zoeken naar ''acne littekens behandelen''

De eerste site die ik tegenkwam staat volgens mij de bruikbare informatie op http://www.huidinfo.nl/acnelittekens.html
Ik zou gewoon ff alles lezen.

Succes.