Neem gewoon een beetje vettige creme,o.a vaseline.
En je heb het zelfde effect.
12 jaar geleden
Je kan zelf lipgloss met vaseline:

Smelt de vaseline op laag vuur
Roer de vaseline
Als de vaseline helder geworden kunje hem van het vuur halen.
Als je een kleur wil toevoegen kun je kleurstof kopen en deze toevoegen. Of je kan het mengen met oogschaduw.
doe het daarna in een pakje die je goed kan afsluiten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik geef zelf kinderfeestjes waarbij we ook zelf lipgloss maken. Hieronder vind je het recept. Vaseline heb ik geprobeerd, maar wordt erg plakkerig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3 eetlepels vaseline en daar doe je 1 theelepel oogschaduw bij dan krijg je mooie lipgloss

p.s. heb ik zelf ook gedaan