Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zijn die witte onderhuidse vlekken in de huid?

Volgens heeft niemand een geheel egale huid, ik ging is goed kijken naar mijn huid en dan zie je van die witte vlekjes onder de huid. Je ziet ze bijna niet. Ik vraag mij af wat het is. Zijn dit talgklieren of iets?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Witte vlekken in je handen hebben te maken met je bloedsomloop. Klinkt vaag, maar als je goed rechtop gaat zitten in je stoel en zo echt een uurtje blijft zitten gaan deze 'salami vlekken' meestal vanzelf weg.
Ik zelf kan nooit recht zitten en neem ze maar voor lief ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb even in de spiegel gekeken maar ik heb daar geen last van. Misschien dat het bij Pinguins minder vaak voorkomt.
Misschien is het dit :
http://www.curevitiligooil.com/dutch/Leucoderma.php
Ivana
12 jaar geleden
Gewoon plaatselijk wat minder pigment.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of inderdaad onderhuidse dingen, zoals bloedvaten, klieren, spierweefsel o.i.d. delen van de huid zijn namelijk licht doorschijnend, daarnaast zijn er delen die harder slijten (denk bijvoorbeeld aan de neusrug van een brildrager) is heel normaal, mocht je je ergens druk over maken, bezoek dan een arts of dermatoloog.
Ritsuka
12 jaar geleden
Heel erg afhankelijk van het licht, TL lamp is vreselijk, daglicht is vaak veel zachter.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding