Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet waar je (redelijk goedkoop) een extra gekleurd haarstukje kan vinden? Dan bedoel ik ook niet zo'n kleuterding, maar wat volwassener... HELP!!

Ik wil dus graag een extra haarstukje met een vrolijk kleurtje, maar ik weet niet waar ik dat kan kopen?!?!
Ik bedoel dan niet zo'n kleuterding dat aan zo'n speltje vast zit, maar wat serieuzer dat je niet zo goed kan zien dat het nep is.. HELPPP!?!?!?!?!?

Weet iemand dat wel wil je dat dan zeggen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Zoiets als de afbeelding hieronder dus.

Toegevoegd na 26 minuten:
Het liefste in de buurt, ik woon in Noord-Brabant..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik weet niet of het in de buurt voor je is, maar ik heb ze afgelopen Zaterdag gezien bij de Primark.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas is dat niet in de buurt, maar bedankt voor de tip!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh jammer! Maar graag gedaan. :)
Het merk Balmain heeft die stukjes. Bij Douglas hebben ze dat wel, en ook soms bij kapperszaken of groothandels.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Brabant weet ik niks, al zal het in een grote stad bij een surinaamse of hindoestaanse winkel heus wel te koop zijn. soms vind je het ook gewoon bij de drogist, bij de haarbanden en kammen enz.
op www.marktplaats.nl is echt heel veel op dit gebeid te koop. het heet haarstukje, of haarstukje op clip, zie de link.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding