Een soort meeeters op neus, alleen deze kun je niet weg knijpen en zitten er nu al 1,5 jaar. 2 stuks Wat zijn dit?

Het lijken dus meeeters, spelen zo nu en dan op als een puistje, maar je kunt ze met geen mogelijkheid uitknijpen. Heb ze open geprikt en al en zo proberen uit te knijpen, niet dus.
Nu heb ik een speld roodgloeiend verwarmd en ze proberen weg te branden, na een week zie ik ze weer.
Wie weet wat dat zijn en hoe je ze weg krijgt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zou ook nog kunnen ja. Daar moet je niet aan gaan lopen rommelen.

Het beste antwoord

Ik weet helaas niet wat het is, maar misschien kun je ze met neus strips weg laten halen, of langs de schoonheidspecialiste gaan om te vragen wat het is, en het meteen te laten verwijderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Mee-eters moet je sowieso niet proberen 'uit te knijpen' (want je hebt kans dat je dan de rommel die onder het propje zit, alleen maar dieper je huid in duwt) en zeker niet met gloeiende spelden (hoe kom je erop?).
Als je zeker weet dat het mee-eters zijn, ga dan naar een drogist en koop daar een 'comedonenlepeltje'. Zie hier voor een afbeelding: http://myshop.s3-external-3.amazonaws.com/shop2019800.pictures.comedonenlepeltje-ss801x.jpg
Dat leg met het 'oogje' op de mee-eter, je drukt, en alle rommel komt keurig naar buiten, zonder dat het zich onder je huid verspreidt. Daarna ontsmetten, en klaar.
Als je het professioneel aangepakt wilt hebben, kun je een afspraak maken bij een schoonheidsspecialist.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb je al gesrubd? een goede peeling lijkt me te helpen, zeker niet aan plukken want dan maak je t erger omdat je dan je huid irriteerd en bacteriën van je handen of zo overbrengt. Gewoon goed wassen en blijf er verder af lijkt me dan beter te genezen dan proberen uit te knijpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt het beste het even laten controleren door de schoonheidspecialiste die kunnen het als het goed is voor je weg halen.
Als je het eng vind om naar de schoonheidspecialiste te gaan kun je ook naar de dokter. Soms kunt de dokter het ook weg halen.