Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het mogelijk om lang haar tot laagjes te knippen zonder dat de lengte wordt aangepast?

Ik heb heel lang blond haar, en aan de onderkant is het heel recht afgeknipt. Ik wil het wat vaker los, dus ik vroeg me af of laagjes ook leuk staat of iets opgeknipt haar.
Bedankt alvast(:

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ja , niet als je heel dun hebt . Maar lang haar kan heel goed in lange lagen geknipt worden . Het beste werkt het als je wat slag of krul vj zelf hebt . Vraag wat advies bij een paar leuke kappers in je buurt . Of vraag als je iemand ziet met leuk geknipt haar waar die persoon naar de kapper gaat .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je laagjes laat knippen wordt de lengte natuurlijk altijd een beetje aangepast, want je moet bij laagjes verschil in lengte hebben. Ik zelf vind het veel fijner met laagjes dan met alleen stijl haar. Ik heb veel minder klitten en het zit bij mij mooier, dus ik zou het zeker doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding