Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (7)

Ga naar de dokter, die kan jou een recept geven van een spulletje bij de apotheek dat moet je goed opdoen en dan kom je er zo vanaf!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat helpt niet, ik heb meer dan 3 tubes zalf gekregen van de dokter en ben 3 keer gegaan maar dat helpt niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij mij heeft het wel geholpen, heb het daarna nooit meer gehad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik gebruik al een tijdje antiroosshampoo. Het duurde even maar het is helemaal weg. Bij de Action hebben de Head and Shoulders shampoo voor een prikkie.. Wel een tijdje regelmatig gebruiken en niet te heet water gebruiken.
Babyolie. Insmeren voor t slapengaan en de volgende morgen wassen met milde shampoo. Meerdere keren herhalen indien nodig. Kussensloop beschermen met oude handdoek.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Marokko, gebruikte ik OMO (Wasmiddel).
Was na 3 dagen gelijk foetsie!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En je hoofdhuid ook !!!!
Ik ben drogist en daar adviseren wij om het helemaal zacht te laten worden met babyolie (zoals voorganger zegt) en dan kun je het er heel makkelijk "afkrabben" met bijv een bankpasje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.neutral.nl/default.asp?id=54
Het beste kun je stoppen met het gebruiken van shampoo en niet te warm douchen. Na een paar dagen is het weg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een aangepastez champoo gebruiken om je haar te wassen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je ‘echt’ roos hebt (dus seborrhoisch eczeem) kan je je haar behandelen met ketoconazol. Dit is verkrijgbaar als shampoo en zalf en hierdoor zal je roos weggaan. Een shampoo als Head & Shoulders werkt absoluut niet tegen roos! Veel kapsters raden het af omdat het slecht is voor je haar. Als je geen ‘echte’ roos hebt, heb je een droge hoofdhuid of gebruik je teveel stylingproducten. Pas op met de fohn en minder je haarlak en gelgebruik.

Ketoconazol shampoo kun je kopen bij o.a. Kruidvat.

Was je haar nooit met heet water. Warm water irriteert namelijk je hoofdhuid en kan ervoor zorgen dat je roos krijgt. Gebruik lauw-warm water en spoel je haar altijd goed uit na het wassen.

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding