Hoe krijg ik mijn haarkleur weer egaal?

Heb door het teveel verven verschillende kleuren in mijn haar, van middenbruin tot licht bruin, nu wil ik graag een egale kleur maar niet te donker dat het bijna zwart lijkt, een bezoekje aan de kapper gaat me niet lukken omdat teveel kost, iemand tips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6K
Ritsuka
12 jaar geleden
kapper gaat toch beter werken dan zelf blijven klooien.
Of gewoon geduld hebben, tot het uitgroeid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
helemaal egaal is onnatuurlijk, in ongekleurd haar zitten ook kleurverschillen, goedkope pruiken bestaan uit 1 kleur en zijn dus egaal, ik denk niet dat je dat effect wil.

Het beste antwoord

Ik zou toch de hulp inroepen van een kapper temeer omdat je het zelf niet meer egaal krijgt.
Als je de kapper in een kapsalon te duur vind,kijk dan of er een kapperschool bij je in de stad gevestigd is hier zoeken ze vaak modellen of vraag eens rond naar een thuiskapster. Dit scheelt je heel veel in prijs maar dan is je haar weer professioneel gekleurd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Veel vitamine's eten!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eigenlijk zou je met een speciale techniek je haar in meerdere delen moeten verven. Bijv. de lichtere delen verven in de donkere kleur die je al hebt. Nadat je dit gedaan hebt vervolgens nog even met de kleur je hele haar even kort doen om eventuele gekke overgangen weg te krijgen en je haar egaal te maken. Dit is een hele lastige klus en hier moet je eigenlijk wel kapperstechnieken voor hebben. Wil je het zelf proberen, vraag dan een vriendin en gebruik zo'n speciale haarverf kwast zodat je gerichter de lichtere plukken kan verven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je snelgroeiend haar hebt... afscheren en tijdelijk een pruik dragen. al is een pruik ook aan de prijzige kant. je kan ook een petje dragen o.i.d.

anders toch naar de kapper.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik jouw was,zette ik mijn verstand op nul, dus even doorbijten en je haar gewoon uit laten groeien.Ja ik weet het t,is niet leuk,maar wel de beste oplossing.
12 jaar geleden
je het laat uitgroeien. Je kunt dit het beste doen door er een kleur op te zetten die tussen de lichte en donker kleur inlicht.
Door steeds dezelfde kleur erop te zetten zal na verloop van tijd het kleur verschil steeds kleinder worden.

de andere oplossing is naar een kapper die verschillende technieken gebruikt maar let wel op dat er nadien nog verschillen in kunnen zitten.
de eerste methode kun je ook bij een kapper laten doen dat kost minder dan de 2e.
Succes ermee