kan je mascara die op de rand zit in het potje van de rand afhalen (dus BIJNA opnieuw gebruiken) zoja: Hoe?

mijn mascara zit IN het potje helemaal op de rand hoe kan ik die mascara daar weer vanaf doen dat het allemaal wat op de rand zit weer in het potje zit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

mascara die zich buiten het potje bevind, begint al te drogen, dus kun je dit het beste met een tisseu schoonvegen, zou je het terug doen in het potje, dan gaat het klonteren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik maak dan het mascaraborsteltje een beetje vochtig met lauw water en veeg zo de mascara af en doe het zo terug in het potje.
Eventueel nog een klein druppeltje lotion in het potje en dan voorzichtig het borsteltje erdoor halen.
Dan is het weer prima te gebruiken hoor!^^