Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je je haren lichter laten maken zonder haarverf?

Hallo,

ik heb donkerblond haar, maar wil het graag wat lichter hebben. Ik vroeg me af of ik dat kon, zonder haarverf en zo. Weet iemand misschien een handige tip om je haar lichter te maken..? Of kan dat niet?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
chloor helpt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmm... ik zou wel eens kijken, dankje.
Rieneke1
12 jaar geleden
niels toch! :))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
's Zomers wordt het vanzelf wat lichter door de zon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat was een grapje Vraagsteller! GEEN chloor gebruiken! maar dat had je zelf ook door. . .toch? :D

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

je kan donkerblond haar op laten lichten door het te bespuiten met citroensap, en dat een tijdje in te laten werken, liefst in de zon.
bedenk wel dat dit een aanslag op je haar is, dus verzorg het daarna met een haarmasker of serumpje.
(Lees meer...)
Rieneke1
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+. Omdat het kan ;)

Andere antwoorden (6)

Je zou je haar ook kunnen oplichten met citroen of sprayblond, dit is bij de drogist te krijgen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Sprayblond kan je gebruiken icm de zon en de fohn. Ik gebruikte dit vaak in de zomer om het extra op te laten lichten.

Die citroenen kan je overigens beter bij de supermarkt of groenteboer halen ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat kan wel, maar het wordt er waarschijnlijk niet mooier van, je kunt het doen met waterstofperoxide 6%, maar je haar krijgt hier wel een optater van en hoe de kleur uitvalt is ook niet te voorspellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sprayblond kan wel maar let op ! Dat gaat in etappes : eerst komt t rood dat van nature in blond haar zit naar boven. Pas na enkele keren gebruik wordt je haar blond. Hoe vaker je t gebruikt , hoe droger t haar wordt dus goede conditioner is belangrijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met citroen,
Geen maskertje er na,
en SUPER goedkoop!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kamille is een zwak bleekmiddel. Uitwendig gebruikt maakt Kamille lichtbruine haren lichter en geeft aan blonde haren een gouden weerschijn, de thee kan worden gebruikt als haarspoeling.

Toegevoegd na 39 seconden:
http://members.chello.nl/jbakker7/Kruiden.htm
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is dat het nu geen zomer is, maar vaak wordt je haar ook een stuk lichter door de zon!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding