Waar kan ik de makeup lijn en parfum van Miss Piggy kopen in Nederland? Geen grapje!

Stond in de viva dat Miss Piggy een make up en parfum had. Ben zo benieuwd naar de spulletjes.

Toegevoegd na 1 dag:
Waar kan ik het parfum Moi kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Deze winter krijgt Miss Piggy naast haar eigen OPI nagellak ook haar eigen MAC Miss Piggy make-up collectie.
De collectie komt zeker niet naar Nederland.

Deze collectie zal vanaf 14 november 2011 verkrijgbaar zijn in de USA en om het nog lastiger te maken zal de collectie daar alleen online verkocht worden. Volgens de laatste informatie van Temptalia, zal de collectie toch in verschillende landen uitgebracht worden, maar omdat Nederland (nog) geen online MAC shop heeft gaat deze collectie aan onze neus voorbij!

Als je het toch heel graag wilt kan je op ebay kijken. De kans is dan groot dat je het daar vind...

Succes!

Toegevoegd na 1 dag:
Je kunt de parfum van Miss Piggy kopen bij Amazon:
http://www.amazon.com/Miss-Piggy-Women-Perfume-Spray/dp/B000Z6ID7G

Ik heb zelf geen ervaring met Amazon maar hier staan reviews: http://www.budgetgaming.nl/shopsurvey/winkel-118.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In het kranteartikel dat ik meestuur als bron begrijp ik dat het alleen online te koop is.
hoop dat dit is wat je zoekt.
succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het schijnt van het merk Mac make up te zijn.
Bij Douglas wordt dit merk verkocht.

Bijgaand een link van de site met de winkellocaties waar dit merk verkocht wordt.

http://www.maccosmetics.com/locator/index.tmpl