Garnier Miracle Skin Perfector Bb Cream, hoe aanbrengen voor het beste resultaat?

Heey mense,

Ik heb een vraagje over de Garnier Bb Cream.
Die heb ik weleens gekocht paar maanden geleden, maar gebruik ik nooit omdat als ik het aan had gebracht het meteen opdroogde en toen leek het alsof er een hele laag poeder op me gezicht zat.

Nou wou ik vragen, wie heeft hier ervaring mee, en hoe breng ik het het beste aan zodat het mooi blijft zitten zegmaar, en moet ik me huid ervoor nog reinigen ofzo?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Ritsuka
12 jaar geleden
Dat is toch een foundation? Uit je username lijkt het of je een jongen bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk je ook even naar de houdbaarheid van het spul? Als je het al maanden geleden gebruikt hebt, zal het niet zo lang goed meer zijn.

Het beste antwoord

de miracle skin perfector heeft de eigenschappen van een dagcreme en een foundation in 1, je moet hem dus aanbrengen als een foundation, stipjes zetten en direct uitwerken met een sponsje of je vingers, je zal, zeker door de camouflerende eigenschap, altijd zien dat er iets op je gezicht zit, is dus niet zo geschikt voor de mannen onder ons...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
-

Andere antwoorden (1)

Dat spul is waardeloos joh. Ik dacht fijn, een crème die je huid egaler maakt en nog camouflerend is ook. Ik heb het ook gekocht, en dat het lijkt alsof je een dikke laag poeder op hebt komt waarschijnlijk niet doordat je het verkeerd aanbrengt, maar omdat het gewoon een dikke brij oranjekleurig schuim is dat de naam Skin Perfector niet zou moeten dragen.

Je moet het gewoon in kleine stipjes aanbrengen op plaatsen waar je het wilt hebben, en dan met je vingers of een stippling brush (in de bron) met cirkelvormige bewegingen uitvegen over die delen van je gezicht. Dan zou het met een wel goede getinte crème een mooi egaal maar neutraal resultaat geven. Maar dat gaat hiermee niet hoor.

Wat ik doe is als ik het nog gebruik, het verdunnen met witte, dunne lotion, zodat het nog enigszins vloeibaar en dus beter mengbaar is. Dan dekt het wel minder, maar dat deed het toch al niet mooi. Het vereffent dan nog wel een beetje je huid, en dan heb je het ook niet voor niets gekocht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mhm?