Bestaat er haarverf die er na 1 à 2 keer douche er weer uit gaat?

Ik ga dit weekend carnaval vieren alleen zaterdag en zondag ik wil graag een andere haar kleur die dagen en mijn meder had het over haarverf die er die twee dagen in blijft zitten en als ik douche dat het er weer uitgaat wat is dat en wat voor kleuren heb je daarmee waar kan je het kopen en wat kost het ongeveer ik wil wel een beetje een apparte kleur maar heb best dik haar en mijn haar heeft donkeren plukken en lichte kan dat dan gewoon? Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4K

Het beste antwoord

Simpelweg..nee die bestaat niet.
De "uitwasbare" verfsoorten zijn er na zo'n 8 keer wassen zo goed als helemaal uit, ligt natuurlijk aan hoe je haar is enzo. Ik zou naar bijv. blokker gaan die verkopen nu ook haarspray in allerlei kleuren. Na het spuiten kun je op een plukje proberen of cremespoeling fijn is, ik herinner me nog goed dat ik stro-haar kreeg van die spray. Als je het eruit wil wassen, kun je eventueel Head & Shoulders erbij gebruiken dan weet je zeker dat je goed zit. En misschien een cremespoeling erna als je dat fijn vind.

Donkere of lichte plukken maakt bij dit soort sprays niet uit, dikte..tja dan zul je meer busjes nodig hebben. Met haarverf kan het wel verschil maken dat je iets donkerdere en lichtere stukken hebt maar over t algemeen valt dat heel erg mee, ligt er ook maar net aan welke kleur je over je eigen haar heen zet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je zou het met kleurschuim kunnen proberen.
Succes en veel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt de spuitbussen in de carnavalswinkel. Zelf vind ik dat niet fijn, en je moet douchen als je terug komt van het stappen, want het geeft behoorlijk af.
Voordelen zijn wel dat het goedkoop is, en natuurlijk makkelijk uit je haar te verwijderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zelf heb ik vorig jaar ook mijn haar gekleurd met haarverf uit spuitbussen voor carneval maar ik raad je het af,het heeft een zware chemische stank!als je het binnen op spuit ruikt heel je huis er naar.Dit jaar doe ik gekleurde strikjes door m n haar,vrolijk en het stinkt teminste niet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ook aangegeven dat het niet mijn voorkeur is. Maar het is wel de goedkoopste oplossing van allemaal. Bovendien ruik je dit niet als je in een overvolle kroeg staat, wat bij carnaval meestal wel het geval is.
Ikzelf gebruik kleurspoeling, gekozen voor de kleur rood. Maaar er waren ook ander kleuren zoals wat meer oranje en een groen, maar wel een vage soort groen. Het bleef bij mij drie dagen zitten. Heb het gekocht bij Kokkies haarsjoppie (of hoe je dat ook schrijft) in Ridderkerk maar je kan het vast ook wel in andere winkels kopen. Het koste 15 euro en kan er twee keer mee verfen, tenminste dat was bij mij zo, ik heb haar tot aaan mijn schouders.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kleurshampoo en kleurschuim geven op de verpakking aan dat het na enkele keren wassen weg is. Uit ervaring weet ik dat dit niet zo is. ( het vervaagd wel sneller dan haarverf) Gebruik gekleurde haarlak of neem een pruik als je zekerheid wilt ;-)