weet iemand een manier om lijm vanextensions uit je haar te krijgen?

in het haar hebben extensions gezeten en die zijn er uit gevallen. Nu zit alleen het stukje waaraan het vastzat er nog in. Dat krijg ik er niet uit. Graag een oplossing!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
12.1K

Het beste antwoord

Olie gewoon sla olie of olijfolie een watje goed natmaken ermee en dan de lijm eruit halen sukses
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je hebt al een goede tip : hier nog een . Met crème behandeling in je haar een uurtje of 2 iets anders doen . Wel met handdoek er om heen , evt de handdoek even in de magnetron , wel vochtig maken kan het lekker weken en nog goed vj haar . Mocht dit of met die olie niet lukken dat kan helaas dat ligt aan de lijm . Even een kappers groot handel bezoeken en daar een speciale remover halen en evt met punt tangetje het bondje pletten . Succes .