Is gel slecht voor kroeshaar?

Ik heb strong gel bij kruidvat gekocht, ik heb kroeshaar dus ik vroeg me af of dat soort gel slecht is voor je haar.
Alvast Bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (2)

nee? ik zou niet weten waar omdat slecht zou zijn. al raad ik je wel aan om haarproducten te kopen voor kroeshaar, dit omdat er vaak net andere substantie in zit wat goed is voor kroeshaar... dit kun je vaak kopen bij de afro/toko winkels in de grote steden..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee het is niet slecht om gel in kroes haar te doen, maar omdat kroes haar heel moeilijk door te kammen is, heb je kans dat de gel in je kroes haar het nog moeilijker maakt omdat de gel plakt natuurlijk, net als het advies hier boven, zou ik producten kopen voor kroes haar, dat is milder en echt alleen voor kroes haar.

En er zit verzorging in dat voor normaal haar weer niet goed is

Toegevoegd na 4 minuten:
Met "milder" bedoel ik dat kroeshaar van nature snel breekt en erg poreus is, en het dus heel erg belangrijk is dat je jou kroeshaar heel goed verzorgd.