Hoe lang van tevoren is het handig om je haar te wassen als je het gaat krullen?

Ik wil voor morgenavond mijn haar krullen, maar ik heb de keuze om vanavond, morgenochtend of morgenmiddag/avond mijn haar te wassen. Wat is het beste voor mij haar? (Het word gekruld met een krultang)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.2K

Het beste antwoord

Je haar krult het sterkst als het net gewassen maar wel goed droog is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

je haar moet droog zijn als je je haar gaat krullen met een krultang, dus kun je je haar het beste morgenmiddag wassen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lekker morgen middag wassen dan is het tenminste goed droog voor als je het gaat krullen met de tang. wel van te voren even een spulletje er in doen dat voorkomt dat je je eigen haar verbrand en verzorgd ook nog is goed!