Wat voor creme kan ik voor mijn door wrijven verkleurde oogleden gebruiken?

Door eczeem wrijf ik nogal veel mijn oogleden. Daardoor zijn mijn oogleden nu verkleurd. Ze zien er nogal donker uit. Wat voor creme moet ik gebruiken om de huid te helen. Graag ook een creme die verlichtend is zodat ik minder ga wrijven.

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Cardiflor gelei van vsm, werkt bij eczeem en huidirritatie, is ook niet vet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de ogen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat kan, het is niet vet, dus loopt niet in de ogen, wel dun aanbrengen.
Aller eerst is het ontzettend belangrijk om een crème te gebruiken die speciaal voor de oogcontouren is. De huid rond om de ogen is namelijk vele malen gevoeliger en dunner, dan de huid op de rest van het gelaat. Als het ware zie je door deze dunne huid de doorbloeding van de haarvaatjes, de donkere kringen.

De crèmes kunnen er voor zorgen dat je minder makkelijk door de huid heen kan kijken. Ze maken een nieuw weefsel aan die daarvoor zorgt. Deze crèmes zijn er zowel voor een gewone als voor een gevoelige huid.
Ga dus opzoek naar een goede eye gel.

Op het gebied van mannenverzorging heb ik wel een product die ontzettend goed uit zou pakken in jou geval. Je zegt last te hebben van eczeem en bent opzoek naar een helende crème. De crème van Osmium for Men bestaat vrijwel geheel uit natuurlijke ingrediënten en heeft een helende werking. De natuurlijke ingrediënten hebben juist het voordeel dat ze over het algemeen niet voor irritatie zorgen. Succes ermee!