Dit is de nagellak Catrice 400 Blue Cara Ciao en is voor 2,49 te koop bij het Kruidvat,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt bij winkels voor pottenbakkers pigmenten kopen en die in een vijzel fijn malen en zelf nagellak gaan maken, maar dit kan ik je niet aanbevelen.
Het zal heel tijdrovend zijn en niet zonder risico's en pigmenten zijn duur.
Het is dus zeer de vraag of je het goedkoper voor elkaar krijgt dan voor de winkelprijs.
Ik vergelijk het maar met een fiets; een goede fiets is in de winkel heel duur, maar als je alle losse onderdelen koopt om hem zelf te maken kost hij misschien wel twee maal zo duur.

Toegevoegd na 3 minuten:
Na het antwoord van Maria te hebben gelezen kan ik maar een ding aanbevelen: ga maar liever naar het Kruidvat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je dit soort blauw als verf wilt hebben neem je het potje mee naar een doe het zelf zaak (Karwei, Gamma enz). Hier hebben ze een machine die de kleur scant en zo de exacte kleur na kan maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat mij uit de vraag eigenlijk niet duidelijk is, is of je zo een blauwe kleur nagellak zoekt, of iets anders...? De kleur zelf is ongeveer cyaan, dat is de naam van een tint blauw. Mocht je verf zoeken, kunnen ze daar in de winkel wel wat mee denk ik...