waar koop ik 'stop cracking up' lipbalm?

het is een lipbalm van het merk anatomicals. op het internet kun je hem via misslipgloss.nl bestellen, alleen vind ik het erg jammer van de verzendkosten. iemand enig idee of je dit merk ook in een winkel kunt vinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Bij de DA of DIO drogisterij

Daar hebben ze zo ontzettend veel soorten! (Je zou evt nog bij de etos kunnen kijken, maar twijfel of ze die daar hebben)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.boozyshop.nl/anatomicals-m-91.html

Ik vind persoonlijk de Boozyshop een hele fijne webshop, hier de link naar de Anatomicals producten... Weet niet of ie er tussen zit welke jij wil hebben!