mijn wimpers vallen uit als ik de make-up eraf haal. (zie extra)?

ik haal m'n make-up eraf met l'oréal dermo-expertise eraf, aan der ene kant gaat het goed maar aan de andere kant zie ik alleen maar wimpers op me watje. ik haal het er trouwens al rustig af (watje op me oog leggen & dan rustig naar de buitenkant vrijven)
hoe kan dit & wat kan ik er tegen doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Gebruik wonderolie ter verzorging van je wimpers.
Is goedkoop en werkt perfect en geeft zelfs dikkere en langere wimpers.
Hoe te gebruiken:
Dip een wattenstaafje in de olie en breng dit aan op je wimperrand voor het slapen gaan. Uitkijken dat je niet teveel gebruikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bijna elke drogist heeft het, kost op internet €2,65 voor 120 ml en je gebruikt maar erg weinig dus doe je er ontzettend lang mee.
http://www.deonlinedrogist.nl/tendo-wonderolie-p-14776.html Overigens hier nog een link over wonderolie voor wimpers: http://www.xead.nl/wonderolie-voor-langere-wimpers Succes, en heus het werkt echt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Merk is van Tendo's , zie bovenste link in mijn voorgaande reactie.

Andere antwoorden (2)

Is de mascara die je gebruikt waterproof? Die kan nogal hardnekkig zijn en schade aanbrengen als je gevoelige wimpers hebt.
Is dit niet het geval dan zou je een ander middel kunnen proberen om je ogen mee te reinigen.
Kan zijn dat er stoffen inzitten waar je niet tegenkunt.
Let daarom wel op dat het is voor gevoelige ogen. Vraag evt. in drogisterij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet wrijven, je kan het beste rustig vaseline erop smeren en dan rondjes draaien tot dat alles eraf is. Geen kracht erop zetten!!!! Zeer belangrijk!!

Liefs.