Mijn wimpers zijn heel slordig en warrig en ze lijken wel korter geworden te zijn. Wat kan ik eraan doen?

Ze zijn een beetje in de war bij 1 oog, een wimper staat weer de linker kant op, de andere recht en de andere rechts bijvoorbeeld. Een tijdje had ik hier helemaal geen last meer van, maar nu is het opeens weer teruggekomen. Ik gebruikte eerst geen mascara maar de laatste tijd wel weer een beetje, kan het daardoor komen? Ook is het me opgevallen dat ze eerst veel langer waren/leken, zonder mascara. Hoe kan dit en wat kan ik eraan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8.2K

Antwoorden (4)

Misshien kun je een wimperkruller en wimperborsteltje proberen..?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijder je steeds de mascara? Als je dit niet doet kunnen ze afbreken en dus korter lijken, maar ook dat zo 'warrig' staan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gebruik wonderolie voor je wimpers.
na het schoonmaken 's avonds wat aanbrengen via een wattenstaafje. ( niet teveel ).
Wonderolie verzorgt je wimpers, maakt ze voller en langer.

http://www.xead.nl/wonderolie-voor-langere-wimpers
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik was vroeger bekent om mijn lange volle wimpers maar sinds ik waterproofmascara ging gebruiken vielen ze uit, groeide in alle richtingen en later kreeg ik zelfs ontstoken wimperranden. Ik moet nu 4maal daags met calendula zalf van Weleda smeren. de mascara's zijn tegenwoordig zo agressief, mischien een idee om geen of natuurlijker merk mascara te nemen. Doordat ik toch bleef gebruiken zijn mijn wimpers nooit meer de oude geworden.