Ontharingsmiddel werkt langer, met scheren heb je snel weer stoppels.

Toegevoegd na 48 seconden:
Test wel eerst op een klein stukje of je huid wel tegen de ontharingscreme kan.
Ritsuka
12 jaar geleden
Daar is geen "beter" voor.

Dat is persoonlijk.
Net wat je het fijnste vindt.

Sommige vrouwen gebruiken ontharingscreme.
Andere mensen laten de benen om de zoveel tijd waxen.
Sommige vrouwen waxen zelf.
Andere mensen scheren om de twee dagen.
Sommige vrouwen doen niks met hun benen.
Andere vrouwen hebben een epileerapparaat en vinden
dat het allerbeste..........
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
juist, ontharingscreme en scheren geven beide stoppels, dus het een is niet beter dan het ander, ontharingscreme gaat wel iets dieper dan scheren. +
Het beste is je benen scheren met een gewoon scheermesje. Dit is omdat in ontharingsmiddel allerlei chemicaliën zitten die sowieso gewoon niet gezond zijn.