Is scheerolie of scheerschuim beter om de oksels te scheren (vrouw)?

Ik vroeg me af of scheerolie beter is om de oksels te scheren of scheerschuim. Is daar eigenlijk een verschil tussen? Voor een vrouw.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
scheerschuim bevalt mij minder goed dan scheergel.
met olie heb ik geen ervaring.
of mannenoksels wat dat betreft anders zijn dan vrouwenoksels weet ik niet :)

Antwoorden (2)

Ik denk dag het heel persoonlijk is. Ikzelf vind olie fijner, ik gebruik nooit scheerschuim, mijn oksels zijn erg gevoelig en olie maakt het erg soepel de huid en de haartjes zacht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Scheerolie dringt makkelijker in de huid, waardoor huid en haartjes zachter worden en zo makkelijk te scheren zijn. Olie verzorgt de huid tegelijkertijd; schuim doet dat minder. Trekt nl in mindere mate in de huid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank, dit wist ik niet!