Advies van etos medewerker opvolgen over haarverf of niet?

Ik heb laatst groene plukken in mijn haar geverfd, maar na een tijdje vond ik het saai worden. Nu heb ik dus karamel bruine haarverf gekocht...Bij het afrekenen vroeg een etos medewerker of ik wist hoe het ging uitpakken. Ik zei Ja (weet niet waarom ik wilde opschieten ofzo) en toen zei zij dat het groene dan alleen maar erger word. Maar dat maakt mij niet uit...de rest van mijn haar is donkerbruin dus het gaat daar wel pakken denk ik. Maar wat moet ik nou doen...het advies opvolgen? Of er niks van aantrekken? Want ik weet niet wat er gebeurd als ik die verf erin doe

x rasmus

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Als je haar donkerbruin is,
en je verft het met karamelbruin,
dan wil je het dus lichter hebben.

Dat gaat niet echt goed lukken.
Het bruin zal wel wat lichter worden en het groen
zal wat steviger worden.

Je zegt: Dat maakt mij niet uit.
Nou, dan is het toch goed?

Wil je echt van dat groen af, dan kun je beter een flink veel donkerdere tint gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die vraag heb je gisteren waarschijnlijk ook hier al gesteld.Mijnadvies was en is laar die groene plukken uitgroeien zodat je weer 1 kleur haar hebt.Dit draait straks uit op een fiasco waar je straks spijt van hebt.

Toegevoegd na 4 minuten:
En dat zal die medewerkster van de Etos je ook wel aangeraden hebben.Anders vraag je het morgen maar voordat je er aan begint.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
om van het groen af te komen moet je eerst roodpigment terug in je haar brengen (dat zit er nu niet meer in omdat het groen is). als je er weer roodpigment in hebt teruggebracht kan je het daarna in elke bruine tint verven die je wilt (als je het niet doet heb je grote kans dat het groen inderdaad nog groener wordt). mijn advies: dit kan je beter door een kapper laten oplossen.