is nagelak remover nog steeds schadelijk zonder aceton?

Ik merk dat ik echt gele nagels krijg van de nagellakremover.. Nu vroeg ik me af of ik nog steeds gele nagels krijg als ik nagellakremover pak zonder aceton. Thanks.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

volgens mij ligt het niet aan de nagellak remover,
misschien gebruik je geen base-coat, daar verkleuren
je nagels ook van. & volgens mij droogt aceton je huid
wat uit, ik weet wel niet of het ook schadelijk is voor je nagels. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal krijg je die gele nagels omdat de kleur ook in je nagels trekt. Wat hierbij helpt is een base coat (doorzichtige nagellak).