hoelang duurt het voordat wenkbrauwen weer aangegroeit zijn bij weghalen?

als ik mijn wenkbrauwen weg haal, hoelang duurt het dan voordat ik ze weer terug heb?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
61.1K
Ritsuka
12 jaar geleden
Je gaat ze toch niet helemaal weghalen?
En bedoel je scheren of epileren/harsen?

Het beste antwoord

bij epileren ongeveer 6 à 7 weken,
uit eigen ervaring,
doe het 's avonds, anders zie je als je op school komt op gezwollen, en rode weknbrauwen / ogen.
succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Verschilt natuurlijk per persoon hoe snel je aar groeit en ook hoe je je wenkbrauwen weg haalt dmv scheren epileren of harsen.

Soms scheer ik ze grotendeels weg en zijn ze na 2-4 weken volledig terug.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het duurt ongeveer 3 tot 4 weken voordat de haartjes weer aangegroeid zijn. je kan bij de Etos wonderolie halen en deze met een wattenstaafje op je wimpers smeren (bijv. voordat je gaat slapen). dit bevorderd de haargroei.