waarom ruikt deo voor vrouwen veel opvallender dan een deo voor mannen?

Vrouwelijk deo ruikt meer lekker en opvallend, en bij deo voor mannelijk ruikt beetje normaal en niet opvallend. Hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij komt dat gewoon omdat je een man bent. Voor vrouwen ruikt mannendeo weer meer onopvallend dan wat ze zelf opspuiten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mannen deo meer opvallend.. Denk ik..:p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind mannendeo lekkerder ruiken. Ik weet ook :-) dat veel vrouwen zelf mannendeo gebruiken omdat vrouwendeo scherper is. Bij mij slaat dat altijd op mn adem, terwijl mannen... Hmmmm ;-)
Ritsuka
12 jaar geleden
Dan ken je Axe deo niet.. Dat valt op, bah
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies die Axe mannendeo's zijn echt niet lekker, heel erg overheersend. En ik ben zelf een man, gebruik het zelf het liefste minder opvallende lichte deo's.

Het beste antwoord

Omdat dat beter verkoopt.

Dat is marketingtechnisch heus goed onderzocht.

Vrouwen hechten meer belang aan lekker ruiken.
Ja, nog steeds.

Daarom gebruiken verstandige vrouwen juist vaak een
mannendeodorant.
Omdat ze ook - vaak heel dure - luchtjes gebruiken,
die beter tot z'n recht komen als je niet ook nog
eens een deo-luchtje er bij hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies! Om dezelfde reden gebruik ik ook vaak douchegel voor mannen. Lekker fris en minder overheersend!