Kan een creme speciaal voor de voeten ook goed zijn als bodycreme?

Dit vraag ik omdat ik merk dat voetcrèmes altijd heerlijk vol en romig zijn en ik dat in een echte lekkere bodycreme altijd mis. Ik heb niet genoeg aan bodylotions en de meeste butters zijn nog steeds niet dik genoeg, dus nu wil ik weten of een creme speciaal voor de voeten ook gebruikt kan worden voor het lichaam met hetzelfde effect

Toegevoegd na 38 minuten:
Ik heb een extreem droge eczeem huid, dus zit meer met het menthol gebeuren in de cremés

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou het gewoon proberen.
Wat goed is voor je voeten, kan nooit slecht zijn voor de rest van je lichaam. Ik heb eigenlijk geen crèmes nodig, maar ik heb wel altijd handcrème in huis - vind ik fijn na het afwassen. Die gebruik ik 's avonds ook wel eens voor mijn gezicht. Moet ik wel even bij zeggen dat ik en erg gemakkelijke huid heb (dus alles goed verdraag).

Antwoorden (2)

Als je een extreem droge huid hebt wel. Anders zou ik het niet doen, dan worden je benen extra droog.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij de tuinen hebben ze speciale voeten cremes .ik vind het echt heerlijk!