Hoeveel kost een tattoo?

Ja, ik zou graag een feyenoord tattoo willen maar mijn vraag is hoeveel kost dat? Ik wil zo'n tatto waar FR 1908 op staat. En dan wil ik hem in het zwart op me boven arm

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (3)

Dat ligt eraan waar je woont de prijzen zijn verschillend. Zoals hier in zwolle kost een tatoo iets van 70 euro geloof ik maar in amsterdam bijvoorbeeld betaal je veel duurder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De prijs ligt ongeveer rond de 100 euro. Ik zou zelf alleen niet op de prijs gaan letten, maar op de tattoo artiest. Zorg dat je een goeie zaak kiest. Je moet er namelijk je hele leven mee lopen en dan lijkt het me belangrijk dat het perfect gedaan word door een vakman. En die rekenen meestal meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet vaak 18 zijn om een tattoo te mogen laten zetten. De meeste tatoëerders laten je niet zonder begeleiding binnen, dus neem een ouder mee!

Als je er 1 gevonden hebt (bijv. caveman tattoo in Pernis of Charlois Ink): Bij onderstaande link kan je de tatoeëerders met vergunning zien. Lijkt me wel het best. Je kan filteren op plaatsnaam en dan de naam van de tattoo-studio met google zoeken.

Wat de prijs betreft: Dat hangt er vanaf: Wil je een gekleurde tattoo, of zwart wit? En hoe groot, en hoe ingewikkeld wil je de tatoeage? Dat speelt allemaal mee. Ook is de plaats op het lichaam bepalend (volgens de site van tattoo bob).

De prijzen verschillen per shop, maar een hint: kwaliteit is niet goedkoop..

Link 1: informatie v/d ggd over welke shops zijn geregistreerd. Bij deze shops weet je zeker dat ze schoon werken.

Link 2: Een forum waar mensen vertellen wat voor tattoo ze hebben en hoeveel het heeft gekost.

Link 3: Tips voor het nemen van een tattoo.

Link 4: meer dan 300 foto's van feyenoord-tattoos. Misschien krijg je er inspiratie van :)

Toegevoegd na 1 dag:
Nog wat over de prijs: De tatoeëerders in Rotterdam geven op hun websites weinig info over de prijs. Minstens 50 € voor 1 lettertje is het goedkoopste wat ik heb kunnen vinden..

Maar: Ik zou éérst kijken welke tattoostudio je goed vindt, dán pas vragen hoeveel het gaat kosten, dán sparen tot je het kan betalen.

Beter 1 jaar langer zónder tattoo, dan tientallen jaren met iets lelijks waar je spijt van hebt.