Je kunt voor deze kleuren terecht bij Londonshop, ze hebben daar de kleuren African Green en Coral Blue.
Zie: http://www.londonshop.nl/accessoires/haarverf.html

Let op: deze kleuren 'pakken' het best op ontkleurd haar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je kan spuitbussen voor je haar bij de feestwinkel kopen voor eenmalig en bij een hippe kapper kan je t laten verven in die kleur maar na 3-4keer wassen verbleekt t al heel erg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens op www.kapperskorting.com :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan inderdaad naar de feestwinkel gaan en daar van die spuit bussen kopen je kan ook naar een kappers winkel gaan of action daar heb je ook vaak aparte dingen :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wij hebben in nijmegen zo'n goedkoop winkeltje me allerlei leuke spullen voor haar, beauty en verzorging zit tegen over computerland(centrum Nijmegen) (sorry weet de naam niet meer..) Maar daar kan je dus haarverf kopen