Bestaat er een haargroeimiddel?

voor wenkbrauwharen. heb helaas weinig wenkbrauwhaar.. Nooit gehad ook. (permanente) makeup, haartransplantatie bedoel ik niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Niet dat ik weet, lijkt mijzelf onwaarschijnlijk.
De haargroei is een natuurlijk proces, en dat kan niet ineens aangroeien met een of ander middeltje.
Maar ik zou zeggen; kijk eens op Google?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wilde antwoorden: Stimulash van Fusion! Maar ik las dat je altijd al weinig haartjes had, dus dan weet ik niet 100% zeker of ie wel pakt. Daarnaast is die ook meer voor de wimpers. Anders Nubrow van Anastasia, is hetzelfde verhaal, weet het niet zeker. Misschien even googlen.
Bronnen: